all mail address your message write your comment show all comments
Doubravník

městys Doubravník


Oficiální stránky

Doubravník
  Dnes je: 27.04. 2024 | Poslední články | Mapa stránek | Kalendář | Facebook | Info-seznam |
 

Úřad městyse:


Další rubriky:

Bezpečný internet:
logo NÚKIB

logo e-bezpečí

Nabídka práce:
  v regionech: - Tišnov
- Bystřice nad Pernštejnem

Doporučujeme:
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Restaurace a penzion
Břetislava Sedláčka
Rekreační středisko - PRUDKÁ
jižní Morava
ppgo
firebrno
krizport

Statistika:
TOPlist

Naposled přidané:
25/04/24 Úřední deska
- Porovnání všech pol...
24/04/24 Fotogalerie
- Skvrnopásník lískový
24/04/24 Úřad městyse
- Rozpočtové opatření č.3

Mobilní rozhlas:
- Zápis do MŠ
- Pálení čarodějnic
- Linka Brno - Lísek
- FK Doubravník
- Brněnské vodárn...

Krátké zprávy:
23/04/24 Školní jídelna
- Jídelní lístek od 29.04…
12/04/24 Městys Nedv...
- Pozvánka na koncert
09/04/24 Obec Předkláš...
- Nabídka zaměstnání
Celý přehled   [8]

Pozemkové úpravy:
- Pozemkové úpravy

Přečtěte si:
Doubravnický zpravodaj
Doubravnický zpravodaj
obsah čísla  03/2023

Dotační program,
příspěvky:
- Obnova kultur. památek
- Podpora sportu, kultury

Možná vám uniklo:
- Čarodějné vítání adventu s žáky ZŠ

Počasí:
Počasí Doubravník - Slunečno.cz

Obecní geoportál:
logo Geoportál

Kalendář městyse:
Kalendář městyse
verze pro tisk   [ zde ]

Fotogalerie:
www.rajce.net

doubravnik.rajce.net


Programování a správa:
Petr Koukal

Krátké ohlédnutí za sobotní oslavou

07.07.2008

výročí 800 let od první písemné zmínky o Doubravníku.


Celý článek... | přečteno 4159 x | ohlasů: 61


Odpovědi a názory čtenářů:

07.07.2008 11:22:37
Autor: Érde
Předmět: SLAVNOSTI
Souhlas, velké diky patří paní ředitelce, ale také všem kteří se podíleli na rekordu. Líbili se mi i naši mladí tanečníci, takto jsem si představoval doubravnické slavnosti .To ostatní nebudu ani komentovat. Mně se to zdálo slabé. Byly jste se podívat v Nedvědici? Co mně ale hodně vadí je to, že daňový poplatník si zaplatí drahé Kameloty a naše národní fronta nechá hodně vydělat Sedláčkův klan. Myslím si, že nejsem závistivý, ale když slyším, že náš fotbal skončil krachem kvůli nezájmu našeho drahého zastupitelstva, sokolové si mohou pomoci samy a Robinsoni mají klubovnu jak za krále klacka. (Jen hasičům je hej!) Tak proč těmto spolkům (tak jak tomu bylo i v Nedvědici) nebylo nabídnuto postarat se o občerstvení, a tím si vydělat na svoji činnost? Prostě peníze a zisky jsou jen pro někoho, už ať jsou nové volby!!! Jsem ale člověk který přeje, nákupka pro slavnosti jednoho piva byla 8,50 Kč zapůjčení stanů zdarma, zisk byl snad dostatečný, takže si ho pěkně užijte. S pozdravem Váš Érde
  
07.07.2008 12:05:23
Autor: doktor
Předmět: Re: SLAVNOSTI
Konec vycházek, vrať se do cely a nic se ti nestane.[Chechtot]
  
07.07.2008 12:23:52
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Re: SLAVNOSTI
Já osobně jsem se v sobotu radoval, že lidé v Doubravníku zapomněli na sváry a opět táhnou za jeden provaz a už tu máme prvního škarohlída. Já jsem letos v Nedvědici nebyl, ale vážím si toho, že u nás nešlo jen o ty prachy v což se podle mne zvrhly oslavy v Nedědici. Takže je dobře že spolky nevydělávaly na oslavách. Pokud jde o "Sedláčkův klan" tak by to při tom objemu vypitých piv těžko někdo zvládnul lépe a cena 19Kč za pivo mi přijde na takovou akci více než lidová. Kolik stálo pivo v Nedvědici, když Vás to tam tak uchvátilo?
     
07.07.2008 12:36:27
Autor: Érde
Předmět: Re: Re: SLAVNOSTI
Pene Truhlář, nic jste nepochopil. Jsem rád, že akce byla pro všechny zdarma, i když mě bylo líto, že Doubravničáků bylo opět minimum. Mně vadí, že na nic nejsou peníze, ale na druhé straně se rozhazuje. Kameloti se z výtěžku piva mohli rozhodně zaplatit! V Nedvědici do areálu žádného hospodského nepustí. Ale asi to chápat nechcete, protože patříte do stejné rodiny. Érde
        
07.07.2008 15:14:50
Autor: Mirek Truhlář
Předmět: Re: Re: Re: SLAVNOSTI
Opravdu netuším jestli Vás nechápu z důvodu, že jsem se přiženil do rodiny, ale budu se znovu opakovat, neboť tady pořád argumentujete Nedvědicí. Velké díky všem organizátorům, že to u nás nebylo jako v Nedvědici. Oplocený areál a stánky s trpaslíky bychom si v tomto výročí opravdu nezasloužili (pokud v Nedvědici letos trpaslíci nebyly, tak se Nedvědickým omlouvám). A jestli se mohl koncert Kamelotů platit z jiných peněz ať přece posoudí zodpovědní.
07.07.2008 12:57:37
Autor: anonym
Předmět: bez nadpisu
No, konečně někdo odvážnej a řekl jak to je. Myslím si, že by se našlo hodně dobrovolníků. Vim, že hodně děcek shání brigádu a tím by i obci pomohli. Všude se říká, že je Doubraník Sedláčkov! Třeba nás pan Sedláček za vydělané peníze pozve na Kanáry[Chechtot] [palec nahoru]
07.07.2008 13:08:23
Autor: Čecvh L.
Předmět: bez nadpisu
Nevím, jestli si vůbec uvědomujete kolik bylo potřeba lidí na zajištění všech akcí, které tu probíhali.Pro všechny ochotné ruce se práce našla .
Je rozdíl točit pivo při grilovačce na střelnici a výčepní servis pro takové množství lidí.A vůbec, že jste se před akcí nepřihlásili??!!
  
07.07.2008 13:17:15
Autor: anonym
Předmět: Re: bez nadpisu
Obec ty lidi, kteří čepovali pro pana Sedláčka, mohla zaplatit také. Vy si asi nedovedete spočítat o jaké peníze jde, že? To nejde jenom o tisíce!!!
     
07.07.2008 14:09:56
Autor: Němcová Michaela
Předmět: Re: Re: bez nadpisu
Díky všem, kteří organizovali a účastnili se na sobotních slavnostech. Bylo to pohodové a takové "domací", žádná komerční záležitost. Myslím, že všichni, kdo se byli podívat si to užili a měla jsem pocit, že Doubravník si začíná uvědomovat, že je důležité táhnout za jeden provaz. Ale asi ten pocit, byla jen eufórie z oslav.
07.07.2008 15:56:03
Autor: Pavla Slaninová
Předmět: bez nadpisu
Nemohu jinak, než reagovat. Tyhle opravdu stupidní komentáře nechápu. Každý si snad pivo kupuje dobrovolně, vždyť jste si klidně s sebou mohli přinést lahváče (dají se totiž sehnat i za 4,50) a k tomu řízek v alobalu. Proti gustu...
Přeju těm, co se bojí i podepsat pod vlatním názorem, aby si otevřeli vlastní restauraci a dali konečně ostatním lidem pokoj.
Nechápu, proč tihle anonymové kazí všem dobrý pocit z hezkého dne.

Ode mne velké díky všem organizátorům.
  
07.07.2008 16:27:37
Autor: anonym2
Předmět: Re: bez nadpisu
Takže příště si tam každý postavíme stánek s občerstvením (bez nájmu), tak jako pan Sedláček, a uvidíme, jak náš úřad městyse zareaguje?! Proč by si měl vydělávat městys, a to pro blaho občanů, když se může "nafásnout" nějakej živnostník, že? Slavnosti se mně velice líbili, konečně se v Doubravníku něco dělo, mělo to však tuto mouchu! Jó, známosti jsou známosti!
     
07.07.2008 17:41:09
Autor: čech
Předmět: Re: Re: bez nadpisu
Je mi líto vůčí Slávkovi, kterého si osobně vážím , že to zde někdo neuvede na pravou míru. Je zde po něm naprosto neoprávněně pliváno od neschopných anonymů.Všichni zastupitelé ví jak to je ve skutečnosti.Tím končím.
        
07.07.2008 18:42:15
Autor: Érde
Předmět: Re: Re: Re: bez nadpisu
Ale pane Čech, nikdo přece neplive na Vašeho kamaráda "Slávka", je to obchodník a asi dobrý, když dostal takový kšeft, musel by být hloupý, kdyby toho nevyužil. Já jenom upozornil o špatném hospodaření. A kdo je ten špatný hospodář? No, asi rada! Ti zastupitelé, kteří zdarma dřeli u masa, těch si já jenom velice vážím (dojednoho). Érde
        
08.07.2008 23:39:23
Autor: anonym
Předmět: Re: Re: Re: bez nadpisu
Prosím vás,nenechte plivat po Slávkovi,vždyť on se tak snažil, ne pro svůj prospěch, ale kvůli těm žíznivým ,kteří obsadili hlavní stan v tom úmorném vedru a lili do sebe jedno pivo za druhým.Zastupitelé, když víte, jak to ve skutečnosti je, nenechávejte si to pro sebe řekněte to lidem a uveďte věci na pravou míru.Howg.[Chechtot]
07.07.2008 17:45:49
Autor: Dita Lukášková
Předmět: bez nadpisu
[Pláč] je jen škoda, že ne každý se sem dokáže podepsat[Oči v sloup]
  
08.07.2008 23:08:42
Autor: anonym
Předmět: Re: bez nadpisu
Divíš se?, v dnešní době, napíšeš pravdivou kritiku a doubravnická mafie to obrátí proti tobě[zmaten]
     
09.07.2008 11:42:48
Autor: Dita Lukaskova
Předmět: Re: Re: bez nadpisu
jenze pak se nikdo nesmi divit, ze to nevede k zadnym zmenam...kdo by reagoval na anonymy
     
09.07.2008 15:45:00
Autor: Karel Boček
Předmět: Re: Re: bez nadpisu
Směšné!
        
09.07.2008 18:37:07
Autor: Dita Lukášková
Předmět: Re: Re: Re: bez nadpisu
...to je to správné slovo. Dost mě mrzelo, že jsem se oslav nemohla účastnit a po tom, co jsem si přečetla (i vyslechla) takové množství kladných reakcí (ty ostatní typu Érde a spol.pomíjím)mě to mrzí o to více[Pláč] Ještě, že máme tyto stránky, se kterými jsem pořád v obraze.Těším se na další akce v Doubravníku,vím, že se organizátoři nenechají odradit. Držím palce[palec nahoru] [palec nahoru] [palec nahoru]
07.07.2008 18:55:28
Autor: Ondřej Smutný
Předmět: bez nadpisu
Díky moc všem, kdo se jakkoli zapojili do příprav a průběhu celých oslav. Je skvělé, když se dáme dohromady a věřím, že v Doubravníku společně dokážeme zmáknout i další akce. Velice si vážím všech, kdo nehledí na to, zda mám z toho prospěch já, ty, nebo on, ale jdou a podpoří dobrou věc.Díky [palec nahoru]
07.07.2008 19:26:20
Autor: Jitka K. a Martin B
Předmět: bez nadpisu
Akce byla velice vydařená a slyšíme jen kladné ohlasy. Pochopitelně se vždy najde nějaký ten hulvát. Např. Érdé nebo ti,kteří se stydí za svůj názor, neboť se bojí či sami mají nedobrou pověst. Takový člověk není nic jiného než srab, který trpí nedostatkem sebevědomí. Je vidět, že tyto názory pochází z VELKÉ neinformovanosti a neskrývané závisti. Příště, než tu ze sebe začne nějaký anonym dělat vola, radíme mu, aby se nejdříve zašel optat na patřičná místa a neurážel zde veřejně pomluvami, o kterých normální člověk ví, že jsou lživé. Těmito lidmi myslíme ty, kteří se o dění v obci zajímají,něčem se i podílí, občas přečtou zpravodaj a nedají jen na drby z ulice.
07.07.2008 20:39:18
Autor: Kevin6ka
Předmět: bez nadpisu
Osobně se přikláním k názoru pana Čecha.Proč to zde někdo neuvede konečně na pravou míru páni zastupitelé a bude konec těmhle dohadům.
07.07.2008 21:05:45
Autor: Josef Vojta
Předmět: bez nadpisu
Po bitvě je každý generál! Zajímavé je, že ty moudré hlavy se najdou vždy až je po všem. Oslavy proběhly ve velké pohodě, bez větších problémů a věřím, že ke spokojenosti většiny zúčastněných. Moc se mi to líbilo. Na všech, kteří na akci pracovali bylo vidět, že je to baví a dělají to rádi. Jediné bych býval uvítal a to jiný termín oslav 800 let, mimo rámec Oslav Pernštejnského panství.
Érde máš poněkud mylné informace o naší klubovně a nebo moc přehnané nároky.
07.07.2008 22:56:56
Autor: Alice Lukášková
Předmět: bez nadpisu
Tak a máme tu nový velkolepý škandáááál, který snad Doubravnik za svých 800let nepamatuje!!! No aspon se maji mistní drbny, hnidopiši a anonymové zase o čem bavit! Jinak oslava byla na naše poměry vážně velkolepá, super a úžasná, jen je škoda, se proběhla prakticky jen v sobotu!!! Všem organizátorům posilám jedničku s hvězdičkou... [palec nahoru]
  
09.07.2008 15:57:28
Autor: lištička
Předmět: Re: bez nadpisu
Ali souhlasím s tebou[Velký smích]
08.07.2008 14:18:44
Autor: Śibor Petr
Předmět: Oslavy
Vážení, tak to dopadlo jako vždy.Když se tu nic nedělalo tak všichni remcali, jakmile se něco udělá tak se musí najít nějaký důvod aby se mohlo remcat zase, tentokrat to bohužel schytal Slávek. Akce byla super
08.07.2008 17:13:39
Autor: Dita Lukášková
Předmět: bez nadpisu
[Oči v sloup] ještě by mě zajímalo, v jakém smyslu je HASIČŮM HEJ??? [Oči v sloup]
08.07.2008 18:02:30
Autor: Petra Navrcka
Předmět: Slavnosti
Oslavy byly jedním slovem úžasné... kdybych se o nich rozepisovala, opakovala bych slova těch, kteří je vychválily v předchozích komentářích. Organizátorům a všem, kteří přispěli svou troškou do mlýna, chci jen vzkázat: Děkujeme!!! A nenechte se, prosím, odradit pány Érde a spol. Každý má právo na svůj názor, ale debatovat s lidmi, kteří se srabsky schovávají za anonymy v internetových diskuzích opravdu nemá cenu.
08.07.2008 21:09:55
Autor: Jitka P
Předmět: bez nadpisu
Pan Érde asi neví,kolik dá práce a usilí zvládnout takovou akci.S přípravou pouťových zábav a plesů mám již zkušenost a to je proti slavnostem kapka v moři.Asi jste nikdy nic takového nezajišťoval jinak by jste nemohl takto Slávkovi závidět.
Slavnosti byly perfektně připraveny.
08.07.2008 21:16:27
Autor: zdenek kundrata, dr.
Předmět: zdravím v doubravníku, nejen horní rakov
Nechte "pana" "erdeho" zmítat se na jeho inteligenčním dně v jeho desiluzích a zcela nepodstatných blábolech. To snad nestojí ani za ztrátu slova.Bylo vidět, jak doubravničtí dokaží držet pospolu /tak jako už dlouho ne/. Všem organizátorům sobotní oslavy díky za skvělou a vydařenou akci.
  
09.07.2008 00:20:23
Autor: anonym
Předmět: Re: zdravím v doubravníku, nejen horn...
[Oči v sloup] Pan " erde" to asi nemyslel špatně, nikoho neurážel,jen napsal svůj názor.Vracíme se snad nejméně o 20 let zpátky?, když člověk, který má odlišný názor, než "někteří", je označen za člověka pohybujícího se na inteligenčním dně, v desiluzích a blábolech.Je opravdu vidět , jak někteří drží pospolu,ale to jsou praktiky , minulého režimu a na tom "Sedláčkovu", asi opravdu něco bude.Každý příspěvek do diskuse by měl být k zamyšlení pro ty ,kteří jsou voleni a ne podnětem k urážkám.Čím více názorů,tím lépe,není všechno růžové,a praktiky minulých 40ti let ať jdou nenávratně do pr.... [Pláč]
     
09.07.2008 07:53:23
Autor: Čech
Předmět: Re: Re: zdravím v doubravníku, nejen ...
Nevadí mně jiný názor, ale vadí mně lži, kterých Érde použil. Copak fotbal zkrachoval kvůli zastupitelstvu, sokoli si myslí, že městys může investovat statisíce do cizího majetku ? Vždyť dostali nejvyšší příspěvek pro spolek, který kdy městys dal( byť to bylo 30.000). Klubovnu tu již komentoval sám Pepa Vojta.Nevím co závidí hasičům a ze ziskem z piva to prostě taky není pravda.
        
09.07.2008 12:28:43
Autor: Menšík Petr
Předmět: Re: Re: Re: zdravím v doubravníku, ne...
Vážený pane Čech, neznám finanční situaci fotbalistů a ani Robinsonů, když ale sdělujete informace o TJ Sokol, uvádějte je, prosím, pravdivě. TJ Sokol Doubravník dostal příspěvek na rok 2008 od městyse v celkové částce 25.000,-Kč, v minulém roce to bylo celkem10.000,-Kč. Jestliže je to dost, to ať posoudí druzí. Dle investičního rozpočtu byla odvedena práce v naší sokolovně více než za 3.000.000,-Kč. Prosím Vás, tím cizím majetkem jste myslel co? Dle smluv je sokolovna opět majetkem TJ Sokol Doubravník, tedy nás všech. Například krajský úřad se nám nebál poskytnout dotaci ve výši 400.000,-Kč a TJ Sokol Tišnov dostává jen na svůj provoz od města 500.000,-Kč. Nechtěl jsem do tohoto komentáře vůbec zasahovat, ale musel jsem uvést ?věci na pravou míru".
           
09.07.2008 13:00:15
Autor: Čech
Předmět: Re: Re: Re: Re: zdravím v doubravníku...
Vycházel jsem z usnesení zastupitelstva uveřejněném na doubravnických stránkách, kde je uveden příspěvek 25.000,- 29.4.2008 a 20.3.2008 10.000,- oddílu stolního tenisu při TJ Sokol Doubravník.Jestli jsem to špatně pochopil tak se omlouvám.Obdivuji, že se podařilo sehnat tolik prostředků a udělat tolik práce, a také lidi kteří se o to zasloužili.Jistě, sokolovnu svým způsobem využíváme všichni, ať při kulturní akci nebo sportovně, ale budova fyzicky patří organizaci a tam má podle mně městys omezené možnosti investovat. Možná se mýlím,nakonec zástupci sokola jsou přece jak v zastupitelstvu, tak v radě.
Nechtěl jsem již také reagovat, ale nechci, aby vypadalo, že osočuji lidi , kterým o něco jde.
08.07.2008 22:52:30
Autor: Eva Hertlová
Předmět: POCHVALA
Na podobný den v Doubravníku si nepamatuji. Slavnosti byly milé, rodinné, pohodové....prostě NAŠE! Každý se bavil po svém. Jestliže se například 133 místních lidí ve věku 3 roky až 77 let dokáže spojit a něco vytvořit, jsme na tom hodně dobře, vždyť je to víc než osmina obyvatel. To by Pražáci nedokázali![palec nahoru] Moc si vážím všech, kteří strávili nepočítané hodiny ať už chystáním výstav, nácvikem programu, tříděním víček, přípravou občerstvení nebo jinou organizací. A samozřejmě i všech účinkujících. Byla to dřina, ale stálo to za to!!! Mám radost z každého kladného ohlasu a nejvíc mě těší od mladých lidí. Děkuji všem, kteří se nestydí jakkoli projevit hrdost(tak staromódní cit) na svou obec.
[Úsměv]
  
09.07.2008 09:50:35
Autor: žižkovskej pepík
Předmět: Re: POCHVALA
[Překvapení] Na podobný den si ani pamatovat nemůžete, určitě nejste v Doubravníku zase tak dlouho.Kdysi bývaly kulturní a společenské akce na denním pořádku a mívaly i lepší úroveň.[Oči v sloup] Hlavně se lidi nehádali, nezáviděli si a prospěch z akce měla celá obec, ne někteří jednotlivci.Jo- nová doba!Proč si berete do pusy pražáky?, bydlím v Praze už pěknou řádku let , asi jste v Praze nikdy nebyla, takovéhle akce jsou v Praze 3x tejdně , běžně u každé putyky. A nikdo se nenaváží do ješitnejch moraváků, že by něco nedokázali.Doufám , že nevychováváte doubravnickou mládež,to by mně těch dětí bylo líto!To je pěkná hrdost na svou obec.Zase tak bombastický to nebylo!!!, aby jste se z toho nepo...[Velký smích]
     
09.07.2008 10:24:32
Autor: taky pražák
Předmět: Re: Re: POCHVALA
Jen jestli nekecáš, Josef. Na denním pořádku může být návštěva restaurace - přestěhoval ses do Prahy a teď rozdáváš rozumy? Dej si bacha, aby jsi neudělal Praze ostudu. Dokázal bys vyjmenovat aspoň tři hospody na P3 (abys to neměl zas tak daleko), kde je podobná akce 3x tejdně? Nedokázal. A hlavně ta oslava v Doubravníku asi byla z velké části dílem lidí, kteří chtěli něco pro svou obec dokázat a ne jen pro namaštění kapsy žižkovského hohstinského!
09.07.2008 10:02:53
Autor: Pavla Slaninová
Předmět: RE: pochvala
Ach jo, je to tady fakt jak román na pokračování.
Opět to někdo nepochopil: těžko by se mohla osmina pražáků sejít a něco společně dokázat. Nebylo to myšleno nijak urážlivě.
  
09.07.2008 10:47:56
Autor: žižkovskej pepík
Předmět: Re: RE: pochvala
To Vy jste nepochopila, proč si myslíte, že by se osmina pražanů nemohla sejít a něco dokázat? O to tady ale vůbec nejde.A jak víte , jak to bylo myšleno?, jste jasnovidkyně?Pro pražany je osmina úplně stejná , jako pro doubravničáky,to jste se mohla učit ve škole.Jen osmina pražanů je trochu větší rozměr, který přesahuje chápání venkovana.Ne osmina, ale všichni doubravničáci, by se v metru vešli do jednoho vagónu.[Chechtot] [Chechtot] [Chechtot]
     
09.07.2008 10:55:40
Autor: Pavla Slaninová
Předmět: Re: Re: RE: pochvala
myslím, že by se celý vagón doubravničáků jel moc rád podívat do Prahy na to, jak tam 140.000 lidí skládá z víček znak Doubravníka [Velký smích]
     
09.07.2008 11:46:52
Autor: taky pražák
Předmět: Re: Re: RE: pochvala
A už je do tady. Bydlí v Praze už pěknou řádku let a rozdává rozumy, které přesahují chápání venkovana. No, hlavně jestli tys svým přestěhováním Prahu obohatil[zmaten] Paní Slaninová má pravdu. Josef, zkus se alespoň jednou osminou mozku vžít do pocitů doubravničáků a když se ti to povede, snad pochopíš, že jim svými slinty jen kazíš zaslouženou radost z oslav. Takovej pocit ti Praha dát nemůže. A ty si můžeš dál dávat třikrát tejdně to své jedno.
09.07.2008 10:57:24
Autor: anonym
Předmět: Re:pochvala
Taky pražák?No ,ty jsi ještě ani nenašel(a)Prahu na mapě.Kmotře namaštěnej!!!
  
10.07.2008 12:03:11
Autor: Eva Hertlová
Předmět: Re: Re:pochvala
Nechtěla jsem se nikoho dotknout ani nikoho urazit (na to jsou kádři anonymové), šlo mi opravdu o porovnání osminy a osminy a dejme tomu to byl pokus o vtip. Pražákem jsem byla 11 let, Prahu miluju, jsem na ni hrdá stejně jako na Doubravník a hrdosti na ni učím i děti. Děkuji těm, kteří to pochopili.
09.07.2008 13:39:16
Autor: Barbora Šenkyříková
Předmět: bez nadpisu
Dobrý den.

Protože jsem nebyla organizátorem akce, pouze někým, kdo byl o přípravách podrobně informován a vypomáhal, dovolím si organizátorům poděkovat. Myslím, že oslavy v tyto dny byly tematicky vyvážené. Většina lidí si mohla najít pro sebe tu svoji akci. Můj osobní pohled je, že to byla příjemná příležitost se sejít ve větším počtu na náměstí(koncert Kamelotu, lavičky, občerstvení) , sportovně se realizovat( turnaj v sokolovně), presentovat náš Doubravník(výstavy), ale i příležitost vytvořit spolu nějaké duchovní či hmotné dílo( tanec, aerobic, obraz z víček), povznést ducha (koncerty).
Hlavně jsme si však připomenuli více jak osmisetleté úsilí lidí , kteří tu mezi námi již nejsou a na jejichž práci mi dnes navazujeme. Slavnostní mše svatá, jež byla ozdobena zpěvem našeho chrámového sboru ml., zacelila obraz oslav .
Při organizaci jakéhokoliv programu zcela určitě dojde k neočekávaným situacím, které se řeší jak je v danou chvíli možné. Kolikrát jsme měli příležitost připravit takovouto oslavu?
Pro většinu lidí podílejících se na přípravách a realizaci to byla to jistě byla zajímavá a namáhavá práce.
Rok oslav nekončí. Na podzim na něj naváží tradiční hody a v průběhu roku množství událostí.
Chci poděkovat tomu, kdo zůstal utajený a u nějž se zrodila myšlenka připomenout si toto výročí.
B.Š.
09.07.2008 15:49:23
Autor: Lištička
Předmět: Slavnosti
Myslím si,že lidská blbost je neomezená a závist taktéž.[Vyplazený jazyk] Byl to příjemně strávený den,tak proč hledat mouchy. [Úsměv]
10.07.2008 18:58:57
Autor: anonym
Předmět: bez nadpisu
Oslavy byly pěkné,jen jsem nepochopil důvod uzavření silnice přes Doubravník.Všichni víme,že i v Nedvědici byly slavnovnosti-to jim někdo udělal naschvál?Zajímalo by mě kdo to vymyslel a kolik to stálo-vím,že se za uzavírku musí platit.Bylo to zbytečné.
10.07.2008 20:33:23
Autor: Johny
Předmět: odhalení ERDEHO
Tak pane ERDE alias (Petr Menšík), zvažte po vašem odhalení jestli by nebylo dobré odstoupit ze zastupitelstva. Kdopak si Vás ted ještě bude vážit ,to je ta pravá česká závist.Vás je pro městys škoda hola do vysoké politiky tam perfektně zapadnete.
10.07.2008 20:57:01
Autor: VERONIKA P.J.
Předmět: KOMENTÁŘ
TAKŽE,VÍME VŠICHNI MOC DOBŘE,ŽE KDYBY TAM SLÁVEK NEPOSTAVIL STÁNEK S NÁPOJI TAK BY VŠICHNI SUŠILI HUBU,I KDYŽ BYLA OTEVŘENÁ HOSPODA TAK BY SE TAM NIKDO PŘES TU NEKONEČNOU FRONTU,KTERÁ BY SE ZAJISTÉ VYTVOŘILA V REKORDNÍM ČASE,NEDOSTAL.TAKŽE PANE ERDÉ PŘÍŠTĚ SI TO UDĚLEJTE SÁM AT VÍTE, JAKÉ TO JE ,TOHLE VŠECHNO ZAJISTIT.
10.07.2008 21:09:54
Autor: DANIELA Z.
Předmět: bez nadpisu
TAKŽE PÍŠI VŠEM TĚM CO JSOU NESPOKOJENI A CO BRBLAJÍ. JE MI LÍTO, ŽE SE NAJDOU LIDÉ, KTEŘÍ NEUSTÁLE HLEDAJÍ NĚJAKÉ MOUCHY. JE HODNĚ TĚŽKÉ ZORGANIZOVAT TAKOVOU AKCI JAKO BYLO 800 LET DOURAVNÍKU.MYSLÍM SI, ŽE TITO BRBLONI BUD´NEMAJÍ PONĚTÍ CO TO OBNÁŠÍ A NEBO ZÁVIDÍ, ŽE NĚKDO UMÍ VYDĚLAT PENÍZE. ZKUSTE SE ZAMYSLET SAMI NAD SEBOU A ZAMET´TE SI PŘED SVÝM PRAHEM. JE MI VÁS UPŘIMNĚ LÍTO A NECHTE SLÁVKA NA POKOJI PROTOŽE VY MU NESAHÁTE ANI PO KOTNÍKY.
10.07.2008 21:10:06
Autor: Potůček V.ml
Předmět: bez nadpisu
Přečetl jsem si spoustu názorů na Doubravnické slavnosti a dle mého názoru to byla velice povedená akce a chtěl bych poděkovat všem, kteří se podíleli na uspořádání těchto oslav.Vždy se najde pár blbců,pro které není nic dobré a budou všude hledat nějaké mouchy.
10.07.2008 22:10:48
Autor: Olga F.
Předmět: bez nadpisu
Myslím si, že nesmyslného hanění a pomlouvání bylo dost!! Chtěla bych tak touto cestou poděkovat všem nejmenším, malým a dospělým, kteří se na oslavách svojí prací podíleli. Vytvořili tak nádhernou atmosféru nejen sobotního dne a doufám, že NÁS to, co se tu potom odehrálo, neodradí od dalších akcí. Byla by to škoda...
11.07.2008 21:01:12
Autor: Jirka Lipovsky
Předmět: bez nadpisu
Chci vsem podekovat za super prozity weekend,oslavy byly vydareny a poradne jsem si to uzil. A Slavku nenech se vyprovokovat nebo zhnusit takovejma lidma jako je pan Erde nebo jak to bylo, stejne uz kazdej vi, kdo to je a kazdej normalni clovek a zvlast ten, co na oslavach byl vi a videl, ze tvuj vydelek je opravdu zaslouzeny, dokazu si predstavit, co je to za pracu a nervy takovou akci zvladnout.
13.07.2008 19:20:59
Autor: Lucie Pospíšilová
Předmět: bez nadpisu
Doubravnické oslavy byly parádní a organizátorům velké díky. Jen tak dál!A k té bouři, ve sklenici vody,vyvolané na začátku téhle diskuse? Opět se projevila malá, česká, závistivá dušička.Doubravničtí, buďme vděčni za dobrého hospodského, který svou práci umí.I dnes jako před lety platí, že vesnici(městys) dělá hospoda. Také díky dobře zvládnutému pohostinství proběhly oslavy báječně a jestli někomu chyběla komerce oslav v Nedvědici nebo 250Kč vstup na večerní koncert, tak mě tedy ne.Je v pořádku, že obec zaplatila Kameloty, kteří hráli pro všechny přítomné, než aby zvýšila příspěvek např.Sokolům(a to jsem ze třetí generace Sokolů,i když ne tady v Doubravníku).Sokolové, zdá se vám, že dostáváte málo? Že jste diskriminovaní?No, třeba to nebude zdejším "Sedláčkovem"!!!Ukázat prstem na druhého, že má víc než já, protože se mu naddržuje umí i tříleté dítě.Vaše vedení je vaše prvotní vizitka. Pracuje skutečně jak má?
Je dobře, že se k této debatě vyjádřilo vedení obce(starosta městyse) a s jeho postojem nelze než souhlasit.
14.07.2008 08:27:00
Autor: Důchodce
Předmět: bouře ve sklenici vody
Tak jsem si přečetl celou tu diskuzi a je mi z ní smutno. Oslavy byly podle mne velmi vydařené, ale je pravda, že někdo s nimi nemusel být scela spokojen. Jak říkal pan Prošek "proti gustu žádný dišputát". Jestli je pravdou že pod ERDE a Anonym se skrývá P.M. tak mne to mrzí, zaslouží si pochvalu nás všech, za to co dokázal se sokolovnou, ale tak trapné vystoupení, které předvedl okolo slavností ho zcela zesměšňuje. Ona totiž závist je nestálejší lidský cit. Vše pomine, ale závist ne. Sokol byl vždy dobrovolná organizace, žijící především z příspěvků a práce členů. Obec ze svého rozpočtu podporuje mnoho organizací a rozpočet není nafukovací. Vždy bude někdo, kdo se bude cítit poškozen. Na závěr jen jedno,oslavy budou až zase za sto let a bylo by špatné na ně vzpomínat jen pod vlivem této nechutné diskuze.
14.07.2008 18:14:40
Autor: Karel Boček
Předmět: Výstava
Chci poděkovat všem, kdo se podíleli na přípravě výstavy na nové radnici. Bylo to velmi zajímavé; zvláště fotografie z první poloviny minulého století.[Úsměv]
14.07.2008 18:43:49
Autor: Helena Svobodová
Předmět: Oslavy
Výborně,Lucko za výstižný komentář. I když jsem se slavností nezúčastnila, právě jsem byla v zahraničí,byla jsem o všem informována průběžně. Na oslavy přijela vnučka z Prahy spolu s několika spolužákyněmi z fakulty.Všem se oslavy moc líbily a žádají mě, abych prostřednictvím internetu vzdala velký hold právě Slávečkovi, panu hostinskému, Valtru Baxovi za velice zdařilou výstavu jeho prací a samozřejmě všem organizátorům oslav.Nenechte si zkazit náladu několika negativními úsudky, závist začala být zlá nemoc.
14.07.2008 19:48:13
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: vysvětlení
Vážení spoluobčané,
je neuvěřitelné do jakých rozměrů se rozpoutala tato diskuse. Nemohu jen přihlížet na to, jak se zde očerňuje jméno celé naší rodiny a zatracuje se zde veškeré naše vynaložené úsilí ve věci navazování přátelských vztahů v Doubravníku. O to více nepochopitelné, že vše začalo nějakým kritickým ohlasem ze dne 7.7.2008 na sobotní oslavu, na kterou se tak všichni těšili. Možná, že jsem první příspěvek špatně pochopila, ale nevyčetla jsem tam žádný osobní útok či navážení se do někoho. Může někdo z Vás citovat větu, kde se útočí na nějakou konkrétní osobu? Nikdo z Vás nemá pocit, že kritika (i ta anonymní) může pomoci ke zkvalitnění příštích oslav? Odkaz na internetové stránky (diskuze k článku):
http://www.tisnov.cz/index.php?page=aktu...
Ale teď k věci, zdá se mně zcela nemorální přisuzování anonymních příspěvků konkrétní osobě, a to Radou městyse a panem Petrem Koukalem. Nikdo z nich nedostal žádné svolení k uveřejnění těchto neověřených údajů a dle mého názoru, zde nastala snaha o poškození jména, konkrétně osoby Petra Menšíka. To jste se tedy předvedli!
Začala jsem se na úkor příspěvku pana Petra Koukala blíže zajímat o problematiku IP adres a zjišťovat jak mohlo dojít ke shodě IP adres pana Menšíka s Érdem. Pan Menšík se necítí provinile a dle jeho názoru se nemusí obhajovat, ve svých komentářích se již jasně vyjádřil, že za Érdeho nikdy nepsal, kdo to chce pochopit, tak to pochopí.
14.07.2008 19:49:24
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: vysvětlení - pokr.
Já však chci tuto situaci vysvětlit. Nenechám ?házet špínu" na moji rodinu.
Našim poskytovatelem služeb v této oblasti je TELEFÓNICA O2, po dlouhém rozhovoru a několika přepojeních jsem získala informace, které nám již poskytl ve svých ohlasech pan Truhlář Mirek a pan Hertl Stanislav. Informovala jsem se zejména o bezpečnosti ADSL a bezpečnosti celého IS. V dnešní době není žádný problém nabourat se do systému a pod stejnou IP adresou psát anonymně z jiného počítače (tak mně to bylo ?laicky" řečeno od operátorů O2). Problematiku bezpečnosti našeho IS/IT nebudu dále rozvíjet, míra tohoto zabezpečení snad může být utajena. Již nedávno se nám někdo ?naboural" do IS a zničil veškerá uložená data. PC je přece jen sluha, který dělá to, co mu jiní nařídí. Od té doby podáváme např. příkazy k úhradě fyzicky.
Dalším možným důvodem shody IP adres může být skutečnost, že v nemovitosti patřící panu Menšíkovi je napojeno na 1 modem více firem, jež jsou zde v pronájmu, např. autoškola, učňovské středisko, pojišťovna, restaurace, nedávno to byla i internetová kavárna, aj. Ověřila jsem si, že zvenčí na internetu figurujeme spolu s těmito organizacemi s jednou IP adresou. Jedná se o veřejnou IP adresu, která je shodná se všemi, jež jsou napojeni na stejný modem.
Dále také nutno zmínit, že každý počítač má svoji IP adresu, nikoliv uživatel. Uživatelů může být totiž nespočetné množství. Neuvěřitelné, že v dnešní době málokomu tato skutečnost dochází.
14.07.2008 19:50:22
Autor: Menšíková Kateřina
Předmět: vysvětlení - pokr.
Kdyby chtěl pan Menšík být zcela anonymní a bál se vyjadřovat své názory, čemuž snad nikdo nevěří, mohl klidně přece využít anonymní proxy server. Ta možnost tu přece je.
Ještě něco málo k anonymitě. Za anonym považuji také doktora, Jitku K. a Martina B., žižkovského pepíka, Johnyho, Důchodce a mnoho dalších ? nic nevypovídajících jmen. Nikdo z nás nenaléhá na uvedení jejich pravého jména a prověřovat je také nebudeme, že? V dnešním demokratickém státě není trestné vyjadřovat se anonymně, samozřejmě slušnou formou, nebo snad v Doubravníku ano? Někdo napíše pod anonymem pro městys nehodící se názor a už se hledá jméno konkrétní osoby? Je to legální? Obviňujete někoho na základě jakéhosi neověřeného výpisu přijatých komentářů, které dokonce nebyly útočné na žádnou konkrétní osobu? Shodují se toliko názory Érdeho s názory pana Menšíka? Érdem však mohl být kdokoliv z jeho přátel či nepřátel, kteří jej osobně znají ? jeho názory, přesvědčení, pohled na svět a používaná slova ? ?odkoukané a odposlouchané vyjadřování". Někdo prostě chce poškodit naše jméno a bohužel se k němu přidali i někteří Doubravničtí. Naše rodina žije se svědomím čistým a nemáme zapotřebí, tak jako druzí, bádat po viníkovi a anonymech. Viník ať zpytuje sám své svědomí. Co se týče závisti, naše rodina k ní nemá důvod, nebo snad víte o něčem, co bychom druhým mohli závidět? Já žiji v dobré rodině a v blahobytu a jsem za to vděčná. Více se k tomuto odmítám vyjadřovat.
07.08.2008 16:41:40
Autor: Iveta Bílá
Předmět: ke slavnostem
Ahoj všem, v Doubravníku už jistou dobu nebydlím, ale na slavnosti jsem se chtěla jet podívat. Bohužel mi to díky službám v nemocnici nevyšlo. Když jsem viděla fotky na stránkách Doubravníka, bylo mi to líto o to víc. Před rokem jsem si na hodech s ostatními plánovala, jak si výročí užijeme... Slyším ale z okolí samou chválu a chci poděkovat všem, komu záleží na radosti pro ostatní a jsou tomu ochotní věnovat vlastní čas a námahu. Děkuju všem, co se zůčastnili a nenechají se odratit šťouraly!
A ke Slávkovi... snad každý chodí do hospůdky na náměstí rád a každý vidí, že "kmitat" kolem hostů neni žádnej med. Neni důvod si brát Slávka do úst...
16.08.2008 18:14:57
Autor: Katka Beranová
Předmět: bez nadpisu
Ať si říká kdo chce co chce, oslavy byly MOC MOC POVEDENÉ!!!






nahoru  





Tyto stránky byly vytvořeny prostřednictvím redakčního systému napsaného v PHP jazyce
a nepoužívají soubory cookies k ukládání uživatelských dat.
validní HTML 4.01 validní CSS 2.1 validní RSS 0.91 ochrana proti s.p.a.m.u
optimalizováno pro prohlížeče SeaMonkey , Firefox , Opera a Yandex
data jsou komprimována metodou (gzip)
prohlášení o přístupnosti webu
© 2004 - 2024