Dnes je: 14.06. 2025 | | Poslední články | Mapa stránek | Kalendář | Facebook | Info-seznam | |
v regionech: - Tišnov |
- Bystřice nad Pernštejnem |
11/06/25 Současnost - Slavnosti Pernštejn... |
11/06/25 Úřední deska - Shromáždění starostů |
04/06/25 Úřední deska - Svolání zastupitelstva |
09/06/25 Školní jídelna - Jídelní lístek od 16.06… |
01/06/25 Charita Tišnov - Nabidka zaměstnání |
30/05/25 KČT Doubravník - Kolem Doubravníku pěšky… |
Celý přehled [7] |
Doubravnický zpravodaj |
![]() |
obsah čísla 03/2024 |
![]() |
verze pro tisk [ zde ] |
konaného dne: 1. září 2011
Přítomno: 12 zastupitelů, od 18:30 hod. 13 zastupitelů
Omluveni: Hana Navrátilová, Ing. Vlastimil Lahoda
H: 12 - 0 - 0
H: 12 - 0 - 0
H: 12 - 0 - 0
H: 13 - 0 - 0
H: 13 - 0 - 0
H: 12 - 1 - 0
Na základě diskuse zastupitelů bude připraven dopis na ČD a IDS týkající se nevyhovujícího se stavu otevření jízdenkové pokladny, čekárny a sociálního zařízení na zastávce ČD Doubravník
3.2. U veřejných zakázek, u kterých nepřesáhne výše předpokládané hodnoty zakázky částku Kč 100.000,00 bez DPH u dodávek a služeb a částku 500.000,00 Kč bez DPH u stavebních prací rozhoduje o dodavateli přímo odpovědná osoba na základě písemné smlouvy nebo objednávky, a to bez vyhlášení výběrového řízení.
3.3. U veřejných zakázek, u kterých přesáhne výše předpokládané hodnoty zakázky částku Kč 100.000,00 bez DPH u dodávek a služeb a částku 500.000,00 Kč bez DPH u stavebních prací vyzve odpovědná osoba nejméně 3 dodavatele k předložení nabídek.
H: 8 - 3 - 2
V Doubravníku, 5. září 2011
------------------- Zdeněk Kundrata starosta městyse | ------------------- RNDr. Petr Navrátil místostarosta |